Doprava
Způsoby dopravy
Vámi objednané zboží obvykle odesíláme do 2 pracovních dnů od objednávky, nejdéle však do 5 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod.), ihned Vás budeme kontaktovat.
Nabízíme následující způsoby dopravy
Přepravní společnosti DPD - platba převodem - 79 kč
- v hotovosti při převzetí - 108 kč
Osobní odběr na naší kamenné prodejně - zdarma
Na co dát pozor při převzetí zboží
Vždy zásilku zkontrolujte
Vzhledem k charakteru našeho zboží (porcelán, skleněné doplňky apod.) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně popřevzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není.
Na případné poškození upozorněte
Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorněte přepravce a ten s vámi na místě sepíše zápis o škodě, který je nezbytný k vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.
Kontaktujte nás
Po sepsání zápisu o škodě nás ihned kontaktujte na telefonním čísle 732 655 330, 737 749 937 nebo e-mailové adrese provence.opava@seznam.cz . Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
Prosím, kontaktujte nás bez odkladu, abychom mohli reklamaci co nejrychleji vyřídit.